Subject: Re: Topi Pääsküla elektriprojekti KK
From: "Rait Valgma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jul 2024 12:56:30 +0300

Tere

Vastavalt eelnevatele märkustele, olen projektlahendust korrigeerinud.
Muudatusega failid on leitavad järgnevalt Onedrive lingilt:
<https://stromtec-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/rait_stromtec_ee/EuQ_5_
IstM9Jtewlx6zcBtQBZZRVAqpYKkp7cvdKbn657Q?e=CU3nW9> 22-102 PARANDUSED

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 24, 2024 16:03
To: Rait Valgma <[email-masked]>
Subject: RE: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Oleme materjalid üle vaadanud ning edastame tähelepanekud.

*	Esitatud katete taastamise osas on 2412_TP_TL-4-01_taastamine.dwg
failis endiselt kajastatud Pärnu mnt 497b kinnistu juures oleva
ristumiskohas kõnnitee ja haljasala taastamist? Palume kontrollida failide
õigsust ning esitada õige versioon.

*	Palume jätkuvalt korrigeerida esitatud geoalust katete taastamise
osas ning asendiplaanil, hetkel on kajastatud kraavid ning truubi otsad
riigitee nr 3737 Urda ühendustee keskel.

*	Juhime tähelepanu, et kuna projektis on erinevates asukohtades
toimunud muudatused siis oleme seisukohal, et riigitee maaüksuste ulatuses
tuleb sõlmida uued notariaalsed IKÕ lepingud ning olemasolevad IKÕ
lepingud riigitee maaüksuse ulatuses lõpetada.

*	Palume parandada IKÕ plaanide loetavust ning lisame tähelepanekud.

IKÕ plaanidel palume kajastada ka mitu reservtoru ja saatemaandust
rajatakse. Kas lisate läbilõike joonistele või kajastate tingmärkides vms.
Soovime, et IKÕ plaanilt oleks üheselt mõistetav, mitu maakaablit ja toru,
mis asukohta rajatakse.

Palume IKÕ plaanidelt värviline taust läbipaistvaks muuta või ära jätta.
Et IKÕ plaanidel oleks kajastatud ainult oluline info.

IP3628_IKÕ_72703_001_0606_TA_Elektrilevi.pdf failis on IKÕ plaanidel must
kontuur, mis tekitab segadust. Palume korrigeerida.

Palume edastada pädevate isikute poolt allkirjastatud komplektne
täiendatud projekt e-mailile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rait Valgma <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 3:31 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Re: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Edastan täiendatud failid. Lisatud on ka servituudialad. Projektkaustas on
mõlemate etappide juures allkirjastatud asendiplaan + seletuskiri, millega
kinnitan omalt poolt esitatud failide õigsust. Failid on leitavad
järgnevalt lingilt:
<https://stromtec-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/rait_stromtec_ee/EuQ_5_
IstM9Jtewlx6zcBtQBZZRVAqpYKkp7cvdKbn657Q?e=EJ1gPb> 22-102 PARANDUSED

Juhin tähelepanu asjaolule, et vahetan ise töökohta. Viimane tööpäev on
26.07. Kas on võimalik enne seda projektfailid üle vaadata? See tagab, et
kui on küsimusi või täpsustusi, saab asjad kiirelt lahendatud. Kui projekt
kellelegi teisele üle läheb, on asjaajamist oluliselt rohkem.

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Friday, June 14, 2024 15:38
To: Rait Valgma <[email-masked]>
Subject: RE: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Palume esitada komplektne katete taastamise osa, hetkel ei leidnud
materjalide hulgast katete taastamise kohta käivaid läbilõikeid.

Juhul kui kasutate eelnevaid seletuskirju või läbilõikeid, siis tuleb
seletuskiri ning läbilõiked viia kooskõlla katete taastamise
asendiplaaniga ning vastavalt ka viidata. Katete taastamise osa peab olema
komplektne ning üheselt mõistetav.

*	Palume kontrollida esitatud materjale.

Pärnu mnt 497b kinnistu juures oleva ristumiskohas on kajastatud kõnnitee
ja haljasala taastamist?

*	Palume korrigeerida/korrigeerida geoalust. Pildil oleval lõigus
kajastub aegunud geoalus (kraav, truubid).

Palume esitada täiendatud komplektsed materjalid, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Rait Valgma <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 13, 2024 10:15 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Aleksandr Karpenja <[email-masked]>
Subject: Re: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Lisasin Saue etapi teeprojekti alamkausta alla eelnevalt koostatud katete
taastamise seletuskirja. Palun täpsustada, kas on selgelt vajalik saada
teedeinsenerilt lisaks uued lõiked ja seletuskiri.

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 13, 2024 09:26
To: Rait Valgma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Aleksandr Karpenja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Vabandan viibinud vastuse pärast.

Kahjuks pole projektiga jõudnud veel päris lõpuni tutvuda, kuid soovin
teada, et hetkel on esitatud katete taastamise asendiplaanid. Kas katete
taastamise osa seletuskiri ning vastavad läbilõiked on teil ka plaanis
esitada?

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Aleksandr Karpenja < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 1:32 PM
To: Rait Valgma < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Laur Kõiv <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tiit
Harjak < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere

Tänud Rait!

 <mailto:[email-masked]> @Laur Kõiv
<mailto:[email-masked]> @Tiit Harjak Kuidas Teil edeneb
esitatud projekti kooskõlastamisega?

Lugupidamisega

Aleksandr Karpenja
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 504 2307 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Rait Valgma < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, May 17, 2024 10:44 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Aleksandr Karpenja < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tiit Harjak <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Sain sel nädalal katete taastamise projekti kätte ja olen vormistusliku
poole pealt veel korrigeerinud asendiplaani lahendust Saue etapis (kihid
korda tehtud jm). Sisulisi muudatusi (st kaeviku asukohtade muutmist või
trassi asukoha muutmist) ei ole teinud. Mõlemad projektid on leitavad
kirja lõpus olevalt Onedrive lingilt. Palun täpsustada, kas katete
lahendus vastab nõuetele. Mäletamist mööda muus osas saatsin juba eelmisel
kuul asendiplaani üle vaatamiseks, parandused olid tehtud. Lisaks lisasin
seletuskirja info, mis oli eelnevalt juba dubleeritud asendiplaanil.
Vastavad punktid on leitavad Saue etapis seletuskirjas alapunktist 3.7.

Eeldatavasti ei ole rohkem parandusi vaja teha. Kui see nii on, siis palun
teada anda. Teen ka IKÕ joonised järgi ja saadan siis allkirjastatud
konteinerid kooskõlastuse saamiseks.

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/rait_stromtec_ee/EuQ_5_
IstM9Jtewlx6zcBtQBZZRVAqpYKkp7cvdKbn657Q?e=JowjUh> 22-102 PARANDUSED 17 05

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]